Autoescola ANAYA LA SEU

viernes, 30 de marzo de 2012

Últimes experiències sueques :D


Bones a tots/es!

Si, avui m’apeteix escriure en català una mica. Ja fa massa dies que no escric en la meva llegua! Perdoneu si fa dies que no publico res però dia a dia el Facebook va prenent més força i publicar al blog fa molta mandra!

La veritat es que després de tants dies ja no se per on començar a explicar-vos tot el que ha passat!

Per començar, vaig anar a Kiruna (un poblet molt al nord, dins del cercle polar àrtic). Allí vam passar una nit en una cabana al cantó d’un llac. La veritat es que va ser IMPRESSIONANT! Vaig fer en 48 hores gairebé tot el que es pot fer aquí. Per començar vam provar l’esquí de fons, i dic provar perquè vam recórrer només 50 metres! No es un esport que estigui fet per mi! Vist el fracàs de l’experiència vam decidir fer un forat al llac (evidentment amb una capa de 1.20m de gel a sobre ;) ) i posar-nos a pescar. La pesca no va ser de l’altre món (no ens enganyem, no vam pescar una merda) però mentrestant esperàvem vam agafar unes cadires i al cantó del forats vam fer una bona foguera i ens vam afartar de menjar “hot dogs”!


Ben caiguda la nit vam agafar el banyador (que n’estem de bojos!) i vam anar a la sauna que hi havia surant per sobre el llac (ens ho vam creure, perquè evidentment estava tot gelat i no ho semblava). Aquí es posa interessant l’historia. La sauna tenia a dins una “trampilla” que donava directament al llac per si enmig de la suada et vols pegar un bany que podem qualificar de refrescant! L’aigua a 0ºC pot semblar freda (no em faré el mascle ibèric, estava freda de collons) però un cop t’hi has tirat la veritat es que no pots parar i després de 4 banys (de menys de 10 segons cada un) vam decidir anar un pas més endavant i vam sortir en banyador a fora (a sobre nevava :D) i si, ens vam tirar a la neu! Després d’una estona recuperant el calor corporal a dins de la sauneta vam tornar a sortir però, per sorpresa nostra ja no nevava i en canvi el cel estava ple d’aurores! Ja n’he vist unes quantes durant aquests mesos però crec que mai a la vida tornaré a veure el que aquella nit em va tenir bocabadat! IMPRESSIONANT!



Arribats a aquest punts estàvem tots esgotats i era hora d’anar a dormir perquè l’endemà a primera hora del matí tocava anar a conduir motos de neu! A 90km/h per sobre de la neu verge d’un llac gelat i traient genoll a les corbes per mantenir la verticalitat! Al pur estic Valentino Rossi! IMPRESSIONANT!

Arribats a aquest punt ja era hora de tornar a casa però no ens podíem quedar sense veure l’ICE HOTEL i la mina! Per tant dos dies després vam fer 4.5 hores de bus per tornar-hi i si, va tornar a ser impressionant :D Deixaré que les imatges parlin per elles soles!



Doncs mira, ja us he resumit (que en soc d’irònic, una pàgina de rotllo i jo en dic resum) l’experiència Kiruna! Ara toca el Hockey gel! Suposo que aquí la paraula impressionant no la puc tornar a usar perquè no es van atonyinar i la veritat que l’hoquei perd gràcia sense baralles però de totes formes va ser una experiència molt xula perquè vam poder assistir al partit amb els companys de pis d’en Jaume, Suecs, i ens van explicar una mica com funcionava. Us deixo un parell de fotos perquè ho pugueu veure!


Ànims que ja acabo! Ara ja només em queda pujar la foto (la meva foto de portada a Facebook) a Luleå amb una aurora de fons :D No en tenia cap i ja tocava :D i la foto del pòsters. Us poso una mica en situació. Durant aquest semestre la meva feina aquí, com ja vaig explicar en posts anteriors, és fer el projecte de final de carrera (per fi :D ) i 3 assignatures. Durant els primers 3 mesos n’he fet una d’elles i ara començo les dues que em manquen. Doncs aquesta primera consistia en dissenyar “coses” en 3D i el projecte final va ser fer una torradora. La foto dels pòsters és la paret d’una passadís de la uni amb la feina de tots els alumnes, cada un amb els seu pòster. A veure que us semblen:

Si em permeteu m’agradaria acabar el post amb la foto de la meva família sobre del mar gelat a Luleå... No hi ha paraules per descriure-ho però crec que AWESOME! S’hi aproxima bastant :D

Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario